Уладальнікі прыватных заправак пагражаюць звальненнямі

//Уладальнікі прыватных заправак пагражаюць звальненнямі

Уладальнікі прыватных заправак пагражаюць звальненнямі

2018-06-19T12:00:11+00:00Июнь 19, 2018|Новости|

Уладальнікі сямі сетак АЗС просяць улады прыняць «тэрміновыя меры» па паляпшэнню фінансава-эканамічных умоў працы, абмежаваць рост тарыфаў на тавары і паслугі арганізацый з манапольным становішчам. Гэта вынікае з звароту аператараў найбуйнейшых заправак Беларусі ў адрас дзяржорганаў (ёсць у распараджэнні рэдакцыі), піша TUT.by.

Дакумент падпісалі кіраўнікі «Лукойл-Белоруссия» (брэнд АЗС «Лукойл»), «РН-Захад» (“Славнефть”), «Юнайтэд Компані», «Нафтахімтрэйдынг» (“Трайпл”), «Астатрэйдынг» (А-100), «Газпрамнафта-Белнафтапрадукт» (“Газпрам нафта”) і «Татбелнафтапрадукт» (“Татнафта”). Тое ёсць заклапочанасць выказалі ўсе найбуйнейшыя аператары, за выключэннем падкантрольнай дзяржаве «Беларуснафты».

У лісце гаворыцца, што пачынаючы з студзеня 2015 года маржынальнасць прыбытак прадпрыемстваў ад рознічнага гандлю палівам практычна не змяніўся, што абумоўлена яго прамой залежнасцю ад цаны рэалізацыі, якая рэгулюецца «Белнафтахімам». Пры гэтым выдаткі па асноўных артыкулах павялічыліся. Плата за электраэнергію павысілася на 53%, водазабеспячэнне — на 31%, газ для ацяплення — на 30%, арэндная плата за зямлю і зямельны падатак павялічыліся на 58-78%, паслугі МУС па ахоўнай дзейнасці — на 40%.

Акрамя таго, павелічэнне абсалютнай рознічнага цэны на паліва прывяло да росту выдаткаў на банкаўскія паслугі (інкасацыю, эквайрынг) на 13%. Рост курсу даляра (на 68%) забяспечыў рост цэн на абсталяванне і камплектуючыя ў прапарцыйным суадносінах.

Такім чынам, уладальнікі АЗС вымушаныя канстатаваць той факт, што «рост выдаткаў пры пастаянным маржынальнасць прыбытку носіць працяглы сістэмны характар», што ўжо прывяло да адмоўных фінансавых вынікаў і, як следства, да спынення новых інвестыцый у бізнэс, зніжэння фінансавання ў асноўныя фонды. Кампаніі вымушаныя разглядаць «пытанне скарачэння працоўных месцаў, што прывядзе да росту каэфіцыента напружанасці на рынку працы, да павелічэння колькасці беспрацоўных».

«Назіраецца пастаяннае павышэнне камісій транснацыянальных кампаній Visa і Mastercard, павелічэнне банкамі Беларусі кошту эквайрынгу, што прыводзіць да адсутнасці цікавасці ў прадпрыемстваў развіваць і ўкараняць сучасныя тэхналогіі аплаты, якія прымяняюцца ў міжнародным фармаце», – гаворыцца ў лісце.

РЕКОМЕНДУЕМ ЕЩЕ:  В Спиченково 15.12.2012 откроется новый пункт фитосанитарного и ветеринарного контроля

Адмоўныя фінансавыя вынікі працы уладальнікаў сеткі АЗС прыводзяць да праблем крэдытавання ў банках, якія «падкрэсліваюць працягласць існуючых праблем», адсутнасці крыніц для правядзення індэксацыі заробкаў супрацоўнікаў, што «прыводзіць да росту напружанасці ў працоўных калектывах і адставання ад мэтавага ўзроўню зарплаты ў 1000 рублёў».

Аўтары звароту таксама падкрэсліваюць, што маржынальнасць даход прадпрыемстваў прыкметна менш, чым у калег у Расіі, Украіне і краінах Балтыі, дзе «канкурэнцыя мінімізавала даходнасць гульцоў рынка».

Нядаўняе дырэктыўнае «зніжэнне рознічных цэн на дызпаліва без карэкціроўкі коштаў франка-станцыі» таксама прывяло да пагаршэння фінансавых вынікаў прадпрыемстваў.

У цяперашні час урад Беларусі адпрацоўвае механізм змены рознічных цэн згодна з сітуацыі, якая ўзроўню цэны на нафту, паведаміў 31 траўня старшыня канцэрна «Белнафтахім» Ігар Ляшэнка. Ён канстатаваў, што ў сувязі з ростам кошту нафты павышэнне коштаў на паліва непазбежна. Раней кіраўнік «Белнафтахіма» адзначаў, што пры кошце нафты 80 даляраў за барэль бензін павінен падаражэць на 24%. Пры гэтым улады не хацелі дапусціць ператоку паліва з прымежных расійскіх рэгіёнаў, таму імкнуліся трымаць кошт нафтапрадуктаў на расейскім узроўні.

Крыніца: TUT.by

Источник: www.transportal.by

Отправить ответ

Оставьте первый комментарий!

  Subscribe  
Сообщить о