У Германіі на аўтабане будуць ездзіць грузавікі без кіроўцаў

//У Германіі на аўтабане будуць ездзіць грузавікі без кіроўцаў

У Германіі на аўтабане будуць ездзіць грузавікі без кіроўцаў

2018-06-27T12:00:09+00:00Июнь 27, 2018|Новости|

У Германіі на аўтабане A9 паміж Мюнхенам і Нюрнбергам будуць здзяйсняць па тры паездкі ў дзень беспілотныя грузавікі, якія перавозяць грузы лагістычнай кампаніі «Schenker» — даччынага прадпрыемства нямецкага чыгуначнага канцэрна «Deutsche Bahn».

Старт новаму праекту далі ў панядзелак, 25 чэрвеня, міністр транспарту Германіі Андрэас Шойер, кіраўнік аўтамабільнага канцэрна MAN Йоахім Дрез і кіраўнікі «Deutsche Bahn» Александэр Долль і Сабіна Йешке.

Праект стане першым у свеце вопытам выкарыстання на практыцы грузавых аўтакалон за ўсё з адным кіроўцам. На дыстанцыі 15 метраў ад кіраванага кіроўцам першага грузавіка з прычэпам будзе прытрымлівацца другі, якім будзе кіраваць кампутар. Мінімальная адлегласць паміж звычайнымі грузавікамі на нямецкіх аўтабанах складае 50 метраў.

Па словах міністра транспарту Андрэаса Шойера, такі метад дазволіць зрабіць грузаперавозкі менш небяспечнымі, павысіць іх рэнтабельнасць і скараціць шкоду для навакольнага асяроддзя. Рух у паветранай бруі, якая ствараецца наперадзе ідучым грузавіком, скарачае на 10 працэнтаў расход гаручага, то ёсць эканоміць прыкладна тры літра дызельнага паліва на кожныя 100 кіламетраў, паказаў у сваю чаргу Александэр Долль.

Акрамя таго, такія калоны патрабуюць менш месцы на перапоўненых дарогах. Аўтаматызаваныя калоны з двух грузавікоў з прычэпамі будуць займаць замест 90 метраў толькі 40 метраў, адзначыў Долль. Павышаецца і бяспеку на дарогах, паколькі кампутар рэагуе за тысячныя долі секунды на змяненне сітуацыі, дадаў ён.

Разам з тым у аўтаматычна кіраваных грузавіках у якасці мер засцярогі будзе сядзець кіроўца, які ў любы момант зможа ўзяць кіраванне на сябе. Праект разлічаны да канца 2019 года.

Нагадаем, у лістападзе 2017 года «Tesla» прадставіла электрогрузовик «Tesla Semi Truck». Машына можа перавозіць грузы вагой да 36 тон (максімальна дазволены вага для дарог ЗША) і праехаць без падзарадкі больш за 800 км.

РЕКОМЕНДУЕМ ЕЩЕ:  Уладальнікі прыватных заправак пагражаюць звальненнямі

Источник: www.transportal.by

Отправить ответ

Оставьте первый комментарий!

  Subscribe  
Сообщить о