Рэгіянальныя трасы Расіі могуць стаць платнымі для грузавікоў

//Рэгіянальныя трасы Расіі могуць стаць платнымі для грузавікоў

Рэгіянальныя трасы Расіі могуць стаць платнымі для грузавікоў

2018-08-29T00:00:15+00:00 Август 29, 2018|Новости|

Адпаведную прапанову, у ліку іншых, змяшчаецца ў федэральнай праекце «Агульнасістэмныя меры развіцця дарожнага гаспадаркі», падрыхтаваным Міністэрствам транспарту Расіі. Сам федэральны праект, у сваю чаргу, уключаны ў пашпарт нацыянальнага праекта «Бяспечныя і якасныя аўтамабільныя дарогі» (БКАД). Поўны тэкст дакумента быў апублікаваны на афіцыйным сайце арганізацыі яшчэ ў ліпені. Па дадзеных «Коммерсанта», праект прадстаўлены на разгляд ва ўрад краіны.
На думку Мінтранса, сітуацыю з дрэнным станам дарожнай сеткі ў суб’ектах РФ здольныя выправіць рэгіянальныя дарожныя сістэмы аплаты праезду для велікагрузаў. Згодна з канцэпцыі распрацаванага праекта, рэгіянальныя праекты збірання платы павінны быць рэалізаваны ў 60 суб’ектах Расіі. У рамках рэалізацыі дадзенага плана ў тэрмін да 1 ліпеня 2019 года павінна быць распрацавана (адказны выканаўца — сам Мінтранс) і прынятая нарматыўна-прававая база, якая дазваляе ўкараніць сістэмы збірання платы за праезд велікагрузаў на рэгіянальных дарогах.

Далей, у перыяд да 31 снежня 2024 года, плануецца перавесці рэгіянальныя дарогі ў 60 (з 85) суб’ектах краіны ў катэгорыю платных для ўладальнікаў вялікагрузнага транспарту.

Па задуме Мінтранса, запуск сістэмы збірання платы на сеткі рэгіянальных аўтадарог павінен стварыць «механізмы эканамічнага стымулявання захаванасці аўтамабільных дарог рэгіянальнага і мясцовага значэння». Прычынай, якая заахвоціла міністэрства выступіць з падобнай ініцыятывай, з’яўляецца задача прывесці да канца 2024 года да адпаведнасці нарматыўным патрабаванням да 50,9% трас рэгіянальнага значэння. Дадзеная задача была агучана прэзідэнтам Расіі ў чэрвені гэтага года і ўключана Мінтрансам у пашпарт нацыянальнага праекта «Бяспечныя і якасныя аўтамабільныя дарогі». На думку профільнага міністэрства, рэгіянальныя дарожныя фонды адчуваюць недафінансавання і не ў стане забяспечыць выкананне пастаўленай задачы.

Варта нагадаць, што, па дадзеных Росавтодора, да пачатку 2018 года ў Расіі нарматыўным патрабаванням адпавядала 78% федэральных трас. Пачынаючы з 2012 года сітуацыя па іх палепшылася ў два разы Ў той жа час па рэгіянальным дарогах сітуацыя ідзе значна горш: сёння адпавядае нарматывам толькі 43,1%. Прычым за апошнія шэсць гадоў паляпшэнне склала толькі 6,4%. Агульная працягласць сеткі аўтадарог у Расіі складае амаль 1,5 млн. км. З іх 53 тыс. км. — гэта дарогі федэральнага значэння (на 1 студзеня 2018 года), а 511 тыс. км — дарогі рэгіянальнага і міжмуніцыпальных значэння.

РЕКОМЕНДУЕМ ЕЩЕ:  «Калі чалавек злівае паліва — значыць, гэта не наш супрацоўнік»


Источник: www.transportal.by

Отправить ответ

  Subscribe  
Сообщить о