НОВЫ. ГАЛОЎНЫ. ГЕНЕРАЛЬНЫ.

//НОВЫ. ГАЛОЎНЫ. ГЕНЕРАЛЬНЫ.

НОВЫ. ГАЛОЎНЫ. ГЕНЕРАЛЬНЫ.

2018-09-21T12:00:20+00:00 Сентябрь 21, 2018|Новости|

Па меры набліжэння восені многія міжнародныя перавозчыкі з нецярпеннем чакаюць… «Новага года і новых квот дазволаў!», – напэўна знойдзецца хто-небудзь, хто ўспомніць пра набалелае. Але не, сёння мы аб адным – аб серыі гульняў Carrier’s Cup («Кубак перавозчыкаў»), а яны праводзяцца як раз у гэтую пару. Футбольны турнір традыцыйна арганізуецца ў верасні (толькі што прайшоў, аповяд пра яго шукайце тут), тэнісны – у кастрычніку. Мерапрыемства зноў і зноў атрымліваюцца яркімі і запамінальнымі. Шмат у чым дзякуючы таму, што людзі ў іх удзельнічаюць цікавыя і актыўныя. Каго-то мы добра ведаем: бачым іх асобы на фота, чытаем узятыя ў іх інтэрв’ю ці нават працуем побач і разам з імі. Але за кадрам кожнага спартыўнага свята застаюцца тыя, без каго наўрад ці мог бы адбыцца хоць адзін турнір. Гаворка – аб партнёрах Carrier’s Cup, арганізацыях і людзях, чыя падтрымка дапамагае развівацца аматарскаму спартыўным руху.

НОВЫ. ГАЛОЎНЫ. ГЕНЕРАЛЬНЫ.

Сёння мы прадстаўляем чытачам партала Аўтамабільны дом «Энергія ГмбХ» у яго новым амплуа. Кампанія – генеральны партнёр цяперашніх футбольнага і тэніснага турніру Carrier’s Cup. Аб тым, што прывяло дылера вядомага нямецкага аўтавытворцы на футбольны стадыён, распавяла Марына Догодькина, начальнік аддзела продажаў камерцыйных аўтамабіляў.

 

Аб змене генеральнага партнёра футбольнага Carrier’s Cup лёгка было здагадацца з першых крокаў па стадыёне ФК «Мінск». Калі ў мінулым годзе ўдзельнікаў і заўзятараў турніру на ўваходзе сустракаў аўтамабіль расійскага вытворчасці, то ў гэты раз статус мерапрыемствы падкрэсліваў прыгажун Mercedes-Benz (Actros 1848LS) – магістральны цягач пакалення SFTP, энергічны чырвоны колер кабіны якога нібы намякаў на скрытыя ў ім прафесійныя азарт і моц.

НОВЫ. ГАЛОЎНЫ. ГЕНЕРАЛЬНЫ.

Непасрэдна гэты аўтамабіль ужо добра знаёмы беларусам. Цягачы пакалення SFTP вырабляюцца з 2011 г., а прадаюцца ў нашай краіне – з 2014 г. Гаворачы аб ім, Марына Догодькина знаходзіць словы з лёгкасцю і нават нейкай пяшчотай у голасе:

– Сучасны аўтамабіль, абсталяваны разнастайнымі сістэмамі, якія дапамагаюць спрасціць працу і кіроўцу, і кіраўніку транспартнага бізнесу. Першы атрымлівае камфортнае кіраванне ўсімі працэсамі, другі – эфектыўнасць, надзейнасць і бяспека, якія гарантуе цягач ўладальніку.

Акрамя таго, аўтамабіль эканамічны. Па інфармацыі, якую мы атрымліваем ад кліентаў, ужо якія эксплуатуюць такія цягачы, расход паліва на 100 кіламетраў пры стандартнай загрузцы (каля 20 тон) у іх складае 25-27 літраў. Гэта вынік аб’ектыўнага бенчмаркетынгу на рынку, і можна пагадзіцца, добры вынік. Так, набыццё Mercedes-Benz звязана з вялікімі выдаткамі ў момант набыцця, але ў далейшым выбар сябе цалкам апраўдвае і акупляе. Аўтамабіль прыносіць больш прыбытку транспартнай арганізацыі, чым многія іншыя.

Mercedes-Benz пакалення SFTP камфортны, кіроўца адчувае сябе ў ім зручна. Важны гэта фактар? Адназначна, бо многія ўласнікі бізнесу ствараюць для вадзіцеляў умовы працы, здольныя павысіць прывабнасць кампаніі ў вачах прафесіяналаў і ўтрымаць іх. І аўтамабіль з гонарам спраўляецца з пастаўленай задачай – ва ўсякім выпадку ў той яе частцы, якая залежыць ад цягача…

РЕКОМЕНДУЕМ ЕЩЕ:  Взрыв опоры виадука на трассе M10 над железной дорогой. Движение остановлено

НОВЫ. ГАЛОЎНЫ. ГЕНЕРАЛЬНЫ.

Можна ўявіць, што ў такіх або некалькі іншых словах прадстаўнік Аўтамабільнага дома «Энергія ГмбХ» і распавядала пра цягачы перавозчыкам, з якімі ёй удалося пагутарыць падчас Carrier’s Cup. Статус генеральнага партнёра здольны ў гэтым дапамагчы. Наогул, Аўтамабільны дом ўжо ў другі раз прымае ўдзел у футбольным турніры. Марына Догодькина пры гэтым удакладняе:

– Калі ў мінулым годзе кампанія выставіла толькі каманду для ўдзелу ў гэтым чэмпіянаце, то ў 2018 годзе зроблены істотны крок наперад, і мы прынялі рашэнне стаць «футбольным генеральным партнёрам».

Якія мэты пры гэтым ставяцца? Турнір дае добрую магчымасць пагутарыць з кліентамі, сапраўднымі і патэнцыяльнымі. Падтрымаць сваіх хлопцаў сюды прыходзяць ўласнікі бізнесу і кіраўнікі прадпрыемстваў. А акрамя таго, вельмі цікава мець зносіны з звычайнымі работнікамі аўтатранспартных кампаній, тымі ж кіроўцамі-международниками, якія распавядаюць пра асабліва сваім стаўленні да эксплуатаванай тэхніцы.

Многія кампаніі, якія ўдзельнічаюць у Carrier’s Cup-2018, па словах кіраўніка аддзела продажаў камерцыйных аўтамабіляў, ўжо маюць у сваіх парках аўтамабілі Mercedes-Benz, і не толькі седлавыя цягачы. Сярод іх – кампаніі «ОП НДІ ПКД» і «Юридан», «Віталюр» і «Белкаспиан», і іншыя. А сам аўтамабільны брэнд можна з поўнай падставай назваць… спартовым. Канцэрн Daimler AG, аўтамабільная марка Mercedes на працягу 45 гадоў спансавалі зборную Германіі па футболе. Многія вядомыя футбалісты – і расійскія, і замежныя зоркі гэтага віду спорту – валодаюць аўтамабілямі Mercedes-Benz. Легкавымі, зразумела. У тым ліку партугальскі футбаліст Крышціяну Раналду, расійскі галкіпер Ігар Акінфееў, той жа нападаючы Арцём Дзюба. Яны ўсё робяць выбар у карысць Mercedes…

А вось футбалісты, якія гулялі ў гэтыя дні на стадыёне ФК «Мінск», ездзяць на аўтамабілях пабольш, пацяжэй. І трэба сказаць, лік такіх цягачоў, што эксплуатуюцца ў Беларусі, павялічваецца. Марына Догодькина пераходзіць да лічбаў:

– Каля 90 адсоткаў усіх продажаў грузавы тэхнікі ў Беларусі прыпадаюць на сегмент міжнародных аўтамабільных грузаперавозак. Безумоўна, у нашай краіне рэалізуецца і іншая грузавая тэхніка – для дыстрыбуцыі грузаў па тэрыторыі краіны, для патрэб будаўнічых арганізацый, але доля такіх машын у агульных продажах невялікая і пакуль не можа цягацца з продажамі для міжнародных перавозчыкаў.

Мінулы год стаў асабліва паказальным у гэтым плане. Суразмоўца тлумачыць:

– У 2017 годзе, улічваючы долю продажаў на беларускім рынку, нам удалося выйсці на ўпэўненае другое месца сярод прадстаўнікоў еўрапейскай сямёркі. У пэўнай меры гэта адбылося дзякуючы таму, што ў мінулым годзе мы, як дыстрыб’ютар Mercedes-Benz ў Рэспубліцы Беларусь, падключыліся да праекту пастаўкі аўтатранспартных сродкаў на спецыяльных умовах беларускім перавозчыкам – членам Асацыяцыі «БАМАП». Для гэтых мэтаў была сфарміравана спецыяльная цана на аўтамабілі ў спецыяльнай камплектацыі, прапрацаванай з заводам-вытворцам. У рамках сумеснага праекта Аўтамабільны дом «Энергія ГмбХ» прапаноўваў седлавы цягач Actros МР3 з рухавіком экалагічнага класа Еўра-5. Дадзеная мадэль будзе вырабляцца да канца гэтага года. Аднак на 2018-ы для беларусаў сфарміравана асобная цэнавае прапанову на седлавыя цягачы новага пакалення SFTP з рухавікамі як Еўра-5 і Еўра-6.

РЕКОМЕНДУЕМ ЕЩЕ:  По автостраде M6 появится к 7 ноября

Камерцыйную інфармацыю Аўтамабільны дом распаўсюджваў на самых розных мерапрыемствах з перавозчыкамі, афіцыйных і неафіцыйных. Сярод іх – рэгіянальныя нарады з кіраўнікамі аўтатранспартных прадпрыемстваў, конкурс прафесійнага майстэрства вадзіцеляў магістральных аўтапаяздоў, семінары з перавозчыкамі, спартыўныя мерапрыемствы… Як вынік, толькі ў мінулым годзе ў рамках праграмы супрацоўніцтва беларускія міжнародныя аўтаперавозчыкі, якія з’яўляюцца членамі «БАМАП», набылі 241 цягач…

Якім можа быць вынік працы ў 2018 годзе? Дакладныя прагнозы Марына Догодькина будаваць адмовілася:

– Год яшчэ не скончыўся, але ўсё кажа аб тым, што ён будзе як мінімум не менш паспяховым, чым папярэдні. У астатнім загадваць не буду. Ні спецыяльнай кнопкі, ні чароўнай таблеткі, гарантировавшей бы стоадсоткавы вынік, няма! А таму лепш пачакаць і ўбачыць аб’ектыўна сітуацыю, якая склалася, бліжэй да канца года.

Зрэшты, як мінімум адзін нагода зазірнуць у будучыню быў. 5 верасня ў Берліне прайшла прэзентацыя магістральнага цягача Mercedes-Benz Actros, які атрымаў, можна сказаць, рэвалюцыйныя для свайго класа тэхналогіі і рашэнні. Марына Догодькина ў гэтыя дні была ў сталіцы Германіі – праўда, не на самай прэм’еры, а на якая прайшла некалькі раней канферэнцыі для дыстрыбутараў. І таму аб новым прадукце яна казала са веданнем справы:

– У новым, рестайлинговом Actros рэалізавана каля 60 інавацый. Зараз гэта яшчэ больш эфектыўны, камфортны і эканамічны цягач!

У чым выяўляюцца яго адрозненні ад старэйшых братоў? У кабіне кіроўца выявіць лічбавую прыборную панэль. На яе сэнсарных дысплеях адлюстроўваецца самая розная інфармацыя: на адным – прыборы, на іншым – сістэма кіравання функцыямі, у тым ліку клімат-кантролем, навігацыяй і іншымі. Акрамя таго, у кабіне на стойках лабавога шкла ўстаноўлены дысплеі, на якія праецыюецца малюнак з камер, якія замяняюць у гэтым аўтамабілі класічныя вонкавыя люстэркі. Аптымізаваная аэрадынаміка спрыяе скарачэнню расходу паліва.

Большы ўзровень аўтаматызацыі атрымалі многія сістэмы кіравання аўтамабілем. І гэты цягач стаў першым, які дасягнуў 2-га ўзроўню аўтаномнага кіравання. Усяго такіх узроўняў 4, і такім чынам мы яшчэ на крок наблізіліся да эксплуатацыі аўтамабіля з аўтаномным кіраваннем.

РЕКОМЕНДУЕМ ЕЩЕ:  Дальнабойнік Барсік. Кіроўца з Пермскага краю праехаў тысячы км у кампаніі ката

Серыйную вытворчасць грузавіка пачнецца з 2019 года, а першы ўзор дзякуючы таму, што нам удалося размясціць заказ на красавік, паступіць у Беларусь у маі будучага года. І мы зможам паказаць яго шырокаму колу прафесіяналаў на штогадовай выставе «БАМАП». А потым цягач дастанецца беларускаму перавозчыку…

Але гэта ўсё справы будучыя. А пакуль ішоў футбольны турнір, хацелася пагаварыць не толькі аб працы, але і аб спорце. Да моманту нашай размовы каманда Аўтамабільнага дома «Энергія ГмбХ» паспела згуляць два матчы: адна нічыя, адно паражэнне. Але наперадзе каманду чакалі яшчэ пяць гульняў, і Марына Догодькина была поўная аптымізму:

– Каманда рыхтавалася да турніру, нашы хлопцы трэніраваныя і павінны паказаць прыгожы футбол. У нас наогул вельмі спартыўная кампанія. І ў той жа футбол мы гуляем не толькі на Carrier’s Cup – у нас ёсць і свой карпаратыўны чэмпіянат. Праходзіць ён у чэрвені, паміж падраздзяленнямі ідзе сапраўдная барацьба, а сюды трапляе зборная каманда з гульцоў, найбольш ярка якія праявілі сябе на карпаратыўным узроўні.

Калі казаць пра іншых… Многія каманды гуляюць вельмі добра, бачная згулянасць гульцоў. Што гэта значыць? Ды то, у першую чаргу, што хлопцы рыхтаваліся да Carrier’s Cup, рыхтаваліся да барацьбы, і ўсё вельмі хочуць перамагчы. Што ж, тым цікавей гуляць! Мы настроены на перамогу, але не будзем засмучаныя, калі не выйграем. Перамагчы павінен наймацнейшы! Я жадаю ўсім добрага настрою і – як бы ні склалася гульня – захаваць баявы дух і атрымаць зарад бадзёрасці ад зносін, ад самой атмасферы турніру!

Завяршаючы размова з Марынай Догодькиной, варта сказаць, што каманда Аўтамабільнага дома «Энергія ГмбХ» у Carrier’s Cup–2018 прабіцца да прызавым месцах не змагла. Але гульцы, якія гулялі ў яе хлопцы былі ўдастоены намінацыі, перамога ў якой можа служыць своеасаблівай гарантыяй не толькі ў спорце. Гэтая намінацыя – «Fair Play», або «За сумленную гульню». Сімвалічна, пагадзіцеся.

А новыя сустрэчы з прадстаўнікамі Аўтамабільнага дома «Энергія ГмбХ» чакаюць міжнародных перавозчыкаў і прадстаўнікоў лагістычных кампаній ужо хутка. Беларускі дылер нямецкага аўтавытворцы зноў выступіць у якасці партнёра турніру Carrier’s Cup, на гэты раз тэніснага. Пройдзе ён, як ужо абвешчана, 18-20 кастрычніка.

Што ж, да новых сустрэч!

Источник: www.transportal.by

Отправить ответ

  Subscribe  
Сообщить о