Колькасць камер фотафіксацыі на дарогах Беларусі плануецца падвоіць

//Колькасць камер фотафіксацыі на дарогах Беларусі плануецца падвоіць

Колькасць камер фотафіксацыі на дарогах Беларусі плануецца падвоіць

2018-05-05T08:58:12+00:00Май 5, 2018|Новости|

Колькасць камер фотафіксацыі на дарогах Беларусі плануецца падвоіцьКолькасць камер фотафіксацыі на дарогах Беларусі плануецца падвоіць, заявіў член назіральнага савета СЗАТ “Бяспечныя дарогі Беларусі” Зміцер Курносенко у інтэрв’ю газеце “Рэспубліка”.

Адказваючы на пытанне аб магчымасці рэалізацыі выплаты збору за тэхагляд раз у месяц па заяўным прынцыпе і выяўлення парушальнікаў праз фотафіксацыю, Дзмітрый Курносенко сказаў, што яго рашэнне ляжыць у некалькіх плоскасцях. Для гэтага патрабуюцца меры арганізацыйнага, юрыдычнага і тэхнічнага характару.

“Тыя тэхналогіі, якія намі выкарыстоўваюцца, дазваляюць гэтае пытанне вырашаць вельмі хутка. Сёння каля 420 прылад фіксацыі парушэнняў ўстаноўлена на аўтамабільных дарогах. Да канца года іх будзе каля 490, – сказаў ён. – Кожны аўтамабіль, у якога ёсць дзяржаўны рэгістрацыйны знак, трапляючы ў зону кантролю, распазнаецца і аказваецца ў адпаведнай базе дадзеных. Так што найбольш складаным будзе спалучэнне баз дадзеных, паколькі зусім недапушчальна, каб апавяшчэння сталі атрымліваць тыя, хто добрасумленна прайшоў тэхагляд і заплаціў пошліну”.

Дзмітрый Курносенко таксама падкрэсліў, што спатрэбіцца павелічэнне колькасці прылад. “Папярэднія ацэнкі былі праведзены, але ўсё гэта недакладныя разлікі. Агульная колькасць прылад павінна дасягнуць прыкладна 1 тыс., то ёсць неабходны двухразовы рост. Калі моцна ўтрыраваць, гэта будзе адно прылада на 90 км дарог”, – адзначыў член назіральнага савета.

Па яго думку, для рэалізацыі падобнага праекта можа быць выкарыстана фінансаванне за кошт бюджэтных сродкаў, паколькі і плацяжы за ўсё парушэнні (адміністрацыйныя альбо ў сферы бяспекі дарожнага руху), і дзяржпошліна паступаюць у рэспубліканскі бюджэт. Другі шлях – гэта дзяржаўна-прыватнае партнёрства, калі тэхнічная рэалізацыя такой сістэмы аддаецца на аўтсорсінг кампаніі, якая мае вопыт. “Я прыхільнік другой мадэлі. Дзяржава павінна дакладна вызначыць кампетэнцыі кампаніі, ускласці на яе пэўныя рызыкі і пралічыць эканоміку, калі гэта выгадна самому дзяржаве, а таксама дазваляе рэалізаваць праект на аснове ГЧП. Пры такім варыянце, на мой погляд, рэалізацыя праекта будзе хуткай і эфектыўнай. Зразумела, што ў такім выпадку не будзе бюджэтных выдаткаў, але частка сродкаў, якія паступяць у выглядзе плацяжоў у бюджэт, накіруецца на кампенсацыю затрат па стварэнні і абслугоўванні сістэмы”, – сказаў Дзмітрый Курносенко.

РЕКОМЕНДУЕМ ЕЩЕ:  Москва объявлена самым загруженным европейским городом в 2013

Источник: transinfonews.by

Отправить ответ

Оставьте первый комментарий!

  Subscribe  
Сообщить о