КАМАЗ NEO-5490 З КАЛІНКАВІЧАЎ

//КАМАЗ NEO-5490 З КАЛІНКАВІЧАЎ

КАМАЗ NEO-5490 З КАЛІНКАВІЧАЎ

2018-05-10T00:01:52+00:00 Май 10, 2018|Новости|

Магістральны цягач КАМАЗ-5490 NEO ўжо стаў суперхітом расейскага рынку. Заваёва беларускага рынку гэтай мадэллю магістральнага цягача пакуль толькі пачынаецца. Мы пабывалі ў гасцях у аднаго з першых беларускіх уладальнікаў КАМАЗ-5490 NEO.

Адзін з першых у Беларусі КАМАЗ-5490 NEO прапісаны ў Калінкавічах Гомельскай вобласці, але 90% часу праводзіць у міжнародных рэйсах. Належыць аўтамабіль кампаніі “Спалн”, якая. займаецца міжнароднай дастаўкай камплектуючых для шкляной прамысловасці. Вытворчасць, заказывающее перавозкі, знаходзіцца ў Румыніі, ля самай мяжы з Балгарыяй. Дастаўку прадукцыі ў Беларусь калінкавіцкае транспартнае прадпрыемства ажыццяўляюць праз тэрыторыю Украіны.

КАМАЗ NEO-5490 З КАЛІНКАВІЧАЎ

Уладальнік і дырэктар ТДА “Спалн” Сяргей Логвін, калі так можна выказацца, “гуляючы трэнер”. Ён не толькі кіруе прадпрыемствам у цэлым, але часам і сам за рулём адпраўляецца ў рэйсы, прымае ўдзел у працэсе тэхабслугоўвання і навучае кіроўцаў нюансаў працы на міжнародных лініях, так што асаблівасці тэхнікі ведае выдатна.

Кампаніі “Спалн” ужо больш за 10 гадоў. Прадпрыемства здолела сфармаваць сабе рэпутацыю надзейнага партнёра і выканаўцы транспартных заказаў, так што праца для транспартнага парку ёсць заўсёды. У асноўным парк складаецца трох-, пяцігадовых еўрапейскіх грузавікоў. Асноўная мадэль у парку — Renault Premium, але ёсць і вопыт працы, напрыклад, з IVECO Stralis, MAN TGX, Mercedea-Benz Actros.

КАМАЗ NEO-5490 З КАЛІНКАВІЧАЎ

Перш ўвесь транспарт ТДА “Спалн” набывала на другасным рынку, як правіла, у Германіі. Асабіста дырэктар прадпрыемства сам выпраўляўся да прадаўцам, аглядаў і прымаў машыны. Еўрапейскія патрыманыя грузавікі, калі за імі добра глядзець, здольныя стабільна працаваць без сур’ёзных паломак, але ўсё-ткі адна справа “бэушный” грузавік, зусім іншае — новы.

Пра абсалютна новым, “з іголачкі” флагманскім грузавіку для аўтапарка сваёй кампаніі Сяргей марыў даўно. Але новыя еўрапейскія грузавікі – Mercedes-Benz, MAN, Volvo, Scania — стаяць вельмі сур’ёзных грошай. Невялікаму прыватнаму прадпрыемству пацягнуць такую куплю няпроста.

РЕКОМЕНДУЕМ ЕЩЕ:  Суровая праўда жыцця транспартна-лагістычнай сферы (відэа)

Калі на беларускі рынак быў выведзены КАМАЗ-5490 NEO гэтая мадэль прыцягнула ўвагу ТДА “Спалн” як годная альтэрнатыва. Па цане новы КАМАЗ выходзіць не моцна даражэй двух-, трохгадовай “бэушкі”, але пры гэтым істотна танней новых еўрапейцаў. Пры гэтым КАМАЗ, заснаваны на нямецкіх камплектуючых з усімі перавагамі — фірмовай гарантыяй і г. д.

КАМАЗ NEO-5490 З КАЛІНКАВІЧАЎ

Акрамя таго, у КАМАЗ-5490 NEO – ёсць асаблівы козыр. Бо NEO гэта вынік маштабнай мадэрнізацыі 2017 года, якой падвергнулася першапачатковая базавая мадэль КАМАЗ-5490 на аснове больш чым трохгадовага вопыту эксплуатацыі ў “баявых” умовах расійскіх дарог, не заўсёды якаснага паліва і пераменлівага клімату. А назапашаныя за гэты час водгукі і пажаданні перавозчыкаў, якія эксплуатуюць навінку, ляглі ў аснову плана па мадэрнізацыі машыны, у выніку якой яна атрымала да свайго індэксе прыстаўку NEO. А ўжо калі базавы грузавік з гонарам вытрымаў расійскія дарогі, то яго мадэрнізаваная версія з беларускімі, а тым больш, еўрапейскімі дарогамі справіцца і пагатоў.

Варта коратка сказаць некалькі слоў аб тым, што гэта былі за канструктыўныя змены, вырабленыя ў выніку мадэрнізацыі. Перш за ўсё, яны закранулі кампаноўкі навяснога абсталявання на раме грузавіка і часткова яго хадавой часткі. На 200 мм была павялічана колавая база, што не толькі аптымізавала развесовку, але і палепшыла плыўнасць ходу. У далёкай дарозе, асабліва без загрузкі, плыўнасць ходу — вельмі важны нюанс.

У штатны абсталяванне цяпер уключаны датчык нагрузкі на заднюю вось, які дазволіць пераканацца ў абгрунтаванасці/неабгрунтаванасці прэтэнзій супрацоўніка пункта вагавага кантролю. У сувязі з павелічэннем нагрузкі на пярэднюю вось, пярэдняя падвеска ўзмоцнена за кошт прымянення 8-тонных малолистовых рысор і палепшанай стабілізатара папярочнай устойлівасці.

РЕКОМЕНДУЕМ ЕЩЕ:  Грузавік з перабітым ВІН-нумарам затрыманы на беларуска-літоўскай мяжы

Павелічэлая колавая база вызваліла дадатковае карыснае прастору справа і злева ад рамы, якое дазволіла правесці яшчэ адну важную перекомпоновку. Так, наўзамен двух 400-літровым паліўным бакам па абодвум бакам грузавіка, на машыне 2017 года ў стандартнай камплектацыі усталёўваецца толькі адзін бак справа, ёмістасцю 695 літраў.

Але! У якасці опцыі можна замовіць дадатковы паліўны бак аб’ёмам 400 л наўзамен трымальніка запаснога кола. Такім чынам, сумарны запас паліва можа дасягаць вялікіх 1095 л. Мала якая іншамарка можа пахваліцца такім сумарным аб’ёмам бакаў. Менавіта такую канфігурацыю выбрала калінкавіцкае ТДА “Спалн”.

Ну і, вядома ж, у абноўленай мадэлі КАМАЗ-5490 NEO засталіся ўсе перавагі свайго папярэдніка — надзейны рухавік Mercedes-Benz OM457LA.V/3 магутнасцю 401 л. з., скрынка перадач ZF (у двух версіях – 16-степенчатая “механіка” і 12-ступеністы “робат”), а так жа камфортная кабіна ад Mercedes-Benz Axor з сучасным і якасным інтэр’ерам.

КАМАЗ NEO-5490 З КАЛІНКАВІЧАЎ

За паўгода эксплуатацыі КАМАЗ-5490 NEO, які належыць калінкавіцкаму ТДА “Спалн” здзейсніў тры рэйса ў Румынію і адзін у Нямеччыну. Прабег ўжо перавысіў 18000 км. Сярэдні расход паліва склаў 34,3 л / 100 км (і гэта з улікам руху па горных перевалом).

Сяргей Логвін такімі паказчыкамі абсалютна задаволены і мае намер паступова цалкам перавесці парк сваёй кампаніі на КАМАЗы. Ужо ў бліжэйшы час у ТДА “Спалн” маюць намер набыць у “ПарадАвто” другі КАМАЗ, ужо ў варыянце тандемного аўтацягніка.

Са слоў Сяргея: “КАМАЗ-5490 NEO цалкам апраўдаў мае чаканні. Па камфорту і вадзіцельскім адчуваннях яна цалкам супастаўная з іншамаркамі аналагічнага класа. А ёсць некаторыя канструктыўныя рашэнні, па якім КАМАЗ сёе ў чым нават пераўзыходзіць еўрапейцаў. Напрыклад пляцоўка за кабінай зроблена значна больш трывалай, чым на Mercedes-Benz. Падключаць камунікацыі да полуприцепу значна зручней. Радуе вялікі запас паліва і плыўнасць ходу. У змесце і абслугоўванні КАМАЗ-5490 NEO адназначна абыходзіцца танней патрыманых “еўрапейцаў”. Усё-ткі новы аўтамабіль ёсць новы”.

РЕКОМЕНДУЕМ ЕЩЕ:  Контроль над фурами в Украине планируют усилить

 

 

ТАА “ПарадАвто” – афіцыйны дылер ААТ “КАМАЗ” у Рэспубліцы Беларусь.

Адрас: г. Мінск, вул Калеснікава, д. 38

Тэл: +375 (17) 317-00-28

Тэл. маб.: + 375 (29) 375 65 80

Источник: www.transportal.by

Отправить ответ

  Subscribe  
Сообщить о