Жыццё дальнабойніка з першых вуснаў

//Жыццё дальнабойніка з першых вуснаў

Жыццё дальнабойніка з першых вуснаў

2018-07-12T00:00:48+00:00Июль 12, 2018|Новости|

Кіроўца з вялікім стажам распавёў аб працы

Усе ведаюць, што прадстаўнікі прафесіі дальнабойшчык працуюць і як прыватныя прадпрымальнікі, і ў штаце фірмаў па грузавых перавозках. Зарплата кіроўцы далёкага прытрымлівання часта складваецца ад працягласці паездкі і яе адлегласці, таксама сваю ролю адыгрывае тып аўтамабіля. Кіроўца, які працуе па ўсёй краіне расказаў аб асаблівасцях працы.

Як атрымаць спецыяльнасць дальнабойнік? Неабходна вучыцца ў аўташколе і здаць экзамены на дзве катэгорыі на буйнагабарытныя машыны – З (грузавыя) і E (прычэп). Пасля гэтага знайсці працу ў кампаніі і стартаваць з пятитонного аўтамабіля і паступова дайсці да кіравання ўжо фурай, якая займаецца транспарціроўкай 20 тон грузу. І, вядома, важны фактар добрае здароўе.

– Я, працую як індывідуальны прадпрымальнік, займаюся перавозкай разнастайных грузаў – ад машын, да будаўнічых матэрыялаў. Не перакладаю толькі грузы, якія хутка псуюцца. Тут неабходныя спецыяльныя машыны, ну і там, адпаведна аплата за працу вышэй. З апошніх заказаў – праца з музычнымі фестывалямі, перавозка абсталявання.

Кожны дальнабойнік нясе поўную адказнасць за свой груз, кіроўца атрымаў груз і павінен у такім жа стане перадаць яго заказчыку. Усё, што зламалася ў дарозе, сапсавалася і іншае аплачвае ўжо сам кіроўца. Праца патрабуе акуратнасці і некаторага рызыкі. Кіроўца прымае груз ставіць сваю подпіс і здае ўжо дастаўлены тавар і распісваецца ў акце.

– У дарозе бываюць абсалютна розныя сітуацыі – і рабавання і ДТЗ, тэхнічныя непаладкі. Трэба быць да гэтага гатовым і ўмець вырашаць пытанні ў стрэсавых сітуацыях. Мы не едзем хутка, калі паглядзець па дакументацыі і праходжанні маршруту – гэта прыкладна 55-60 км у гадзіну. Таксама вельмі важна кантраляваць ўсю паездку і не заснуць за рулём, інакш трагедыі не пазбегнуць.

РЕКОМЕНДУЕМ ЕЩЕ:  Уладальнікаў электрамабіляў у ЕАЭС прапануюць вызваліць ад выплаты транспартнага падатку

Каб як-то пацешыць сябе і не засыпаць многія кіроўцы бяруць спадарожнікаў або слухаюць музыку. Але браць людзей з дарогі – гэта пэўная рызыка, бо невядома хто трапіцца. Гэта двухбаковая небяспека – баяцца, як і автостопщики, так і вадзіцелі машын. Тут усё працуе на даверы і на інтуіцыі.

– Бываюць яшчэ небяспечныя сітуацыі і не па віне людзей, напрыклад, дзікія жывёлы, якія сустракаюцца на дарогах або пры прыпынках для вырашэння бытавых пытанняў.

Жыццё дальнабойніка з першых вуснаў

Самы важны пытанне для стабільнай працы – гэта, вядома, заказы на перавозкі. Для гэтага ёсць спецыяльныя сайты, дзе свабодныя вадзіцелі шукаюць працу.

– Я не карыстаюся такімі сайтамі, так як ёсць пастаянныя заказчыкі, можна самастойна пабудаваць маршрут і адпаведна нармальны працоўны дзень з перапынкам на сон і адпачынак. На дадзены момант я працую больш па Маскве і на невялікія адлегласці.

Прыбытковасць працы розная, усё залежыць ад рэгіёну і колькасці адпрацаваных гадзін. У дальнабойшчыкаў самы складаны пытанне – гэта выдаткі ў дарозе. Кожныя 50 тысяч кіламетраў неабходна прайсці сэрвісны тэхнічны агляд. Трэба аплачваць паліва і плюс выдаткі на непрадбачаныя сітуацыі, напрыклад, колы парваныя і іншае.

– Аплата дарог знаходзіцца ў адказнасці заказчыка, у дальнабойніка груз. Не разумею пратэстаў, супраць праграмы «Платон», так як плацяць за яго не грузавыя перавозчыкі, а закупшчыкі тавараў.

Калі працаваць у Маскве і не з’язджаць асабліва нікуды, то прыбытак будзе каля 120 тысяч рублёў у месяц, з двума выхаднымі на тыдзень.

У якасці заключэння можна апісаць плюсы і мінусы прафесіі дальнабойшчык.

Станоўчыя боку – прыстойны ўзровень даходу, падарожжа па ўсёй краіне, а часам і па свеце, прэстыжнасць і папулярнасць прафесіі, гэта сур’ёзная, сапраўдная праца. Ёсць шанцы на старт і развіццё ўласнага бізнесу праз прыватныя транспарціроўкі тавараў, узаемадапамога сярод калег, прафесійнае супольнасць.

РЕКОМЕНДУЕМ ЕЩЕ:  Местные дороги в Беларуси приведут в порядок к 2020 году

Жыццё дальнабойніка з першых вуснаў

Адмоўныя бакі – доўгія раз’езды, адсутнасць дома, рамонты машыны ў сітуацыі паломкі прама на трасе, тэрміны дастаўкі грузаў, яго захаванасць, павышаны ўзровень стрэсу, складанасць кіравання буйнагабарытнымі аўтамабілямі, адсутнасць бытавога камфорту і патэнцыйныя небяспекі на дарозе.

Вельмі часта дэталі прафесіі, як і ў любым іншым справе застаюцца ўтоенымі. Тут самае важнае – гэта вопыт, уменне спраўляцца са стрэсавымі сітуацыямі – асноўныя якасці для дальнабойніка. Таксама важна ўмець працаваць у цяжкіх умовах, у сітуацыі дрэннага стану дарожных пакрыццяў, асабліва гэта адбіваецца як раз на вялікіх аўтамабілях. І гэта толькі частка цяжкасцяў звычайных будняў кіроўцаў. Але, вельмі важна тое, што ёсць людзі, якія выбіраюць сабе гэтую складаную, але вельмі цікавую прафесію.

Источник: www.transportal.by

Отправить ответ

Оставьте первый комментарий!

  Subscribe  
Сообщить о