«Хто будзе ахоўваць мой грузавік, калі я буду спаць у гатэлі?»

//«Хто будзе ахоўваць мой грузавік, калі я буду спаць у гатэлі?»

«Хто будзе ахоўваць мой грузавік, калі я буду спаць у гатэлі?»

2018-06-18T12:00:25+00:00Июнь 18, 2018|Новости|

Забарону правядзення 45-гадзіннага адпачынку ў кабіне грузавіка, дзейнічае ў некалькіх краінах Старога Эўразьвязу і ўжо ў дадзены момант выклікае шмат спрэчак, асабліва сярод перавозчыкаў і вадзіцеляў з Усходняй Еўропы. Не выключана, аднак, што ён будзе ўведзены на ўсёй тэрыторыі Супольнасці. Такія намеры маюць, у прыватнасці, Данія і Іспанія.

Заходнія краіны, такія як Германія, Бельгія, Нідэрланды, Францыя, а ў апошні час таксама і Італія ўвялі забарону на правядзення рэгулярнага штотыднёвага адпачынку ў салоне. Як ён выглядае на фоне рэчаіснасці і выконваюць яго кіроўцы?

Ёсць людзі, якія пра забарону нават не ведаюць.Пасля прагляду ўлёткі з інфармацыяй аб забароне, пытаюцца:

А хто будзе сачыць, каб груз і мае рэчы не зніклі з салона, пакуль я не вярнуся? Паліва таксама крадуць. Спаць па-за кабіны магчыма толькі ў добра ахоўных месцах.

Адну ноч падчас рэгулярнага штотыднёвага адпачынку я праводжу ў салоне, а на другую я іду ў гатэль. Я б аддаў перавагу застацца ў салоне, таму што мне добра спіцца тут, акрамя таго, я баюся пакідаць машыну з грузам, – растлумачыў ён.

Кіроўцы супраць забаронаў

Гэта поўны абсурд. Па-першае, грузавікі сканструяваныя так, каб гэтыя перапынкі можна было праводзіць у салоне. Ёсць кандыцыянер і абагравальнік, ложак і іншыя выгоды, каб кіроўца мог таксама начаваць у аўтамабілі, а не толькі іх ехаць, – падкрэслівае Яраслаў Міхаляк, дырэктар аддзела транспарту ў размешчанай пад Варшавай кампаніі «Podkowa», якая займаецца міжнароднай транспарціроўкай і экспедыцыяй.

Інфраструктура гатэляў у Еўропе абсалютна не прыстасаваная да забаронам. Па – першае – не хапіла б месцаў у гасцініцах і матэлі для кіроўцаў, якія часцей за ўсё праводзяць свой рэгулярны штотыднёвы адпачынак у выхадныя дні. Па-другое, якім чынам кіроўцы павінны дабрацца з паркоўкі, размешчанай на аўтамагістралі, у гасцініцу або матэль?

РЕКОМЕНДУЕМ ЕЩЕ:  Футбольны турнір Carrier's Cup 2018! Пачатак рэгістрацыі каманд

Калі забарона правядзення 45-гадзіннага адпачынку павінен быў бы ўступіць у сілу на тэрыторыі ўсяго ЕС, гэта быў бы мёртвы закон. Вадзіцелі не будуць у стане яго выконваць, і гэта не таму, што не захочуць, а таму, што ў іх не будзе такой фізічнай магчымасці. Калі, у сваю чаргу, вадзіцелі будуць пакараныя за невыкананне забароны, выдаткі кампаній, звязаныя з мандатамі, будуць канчаткова перанесены на кліентаў, якія будуць вымушаныя плаціць больш высокія стаўкі за перавозкі.

Источник: www.transportal.by

Отправить ответ

Оставьте первый комментарий!

  Subscribe  
Сообщить о