Ёсць у яго назве што-то чалавечае…

//Ёсць у яго назве што-то чалавечае…

Ёсць у яго назве што-то чалавечае…

2018-10-02T12:00:32+00:00 Октябрь 2, 2018|Новости|

Размова з яшчэ адным партнёрам Carrier’s Cup («Кубак перавозчыкаў») пачнем здалёк – з Гановера. У гэтым горадзе, размешчаным на поўначы Германіі і вядомым сваімі экспазіцыйнымі пляцоўкамі, у апошнюю дэкаду верасня пры велізарным збегу прафесіяналаў прайшла IAA Commercial Vehicles 2018. Міжнародную выставу не спроста называюць вядучай у сферы мабільнасці, транспарту і лагістыкі: калі на рынку камерцыйных машын і адбываецца што-тое важнае, тое анансуецца яно часцей за ўсё тут. Верагодна, гэтак жа думалі і ў кампаніі MAN, калі прадставілі на IAA адразу цэлы шэраг новых тэхналогій і распрацовак.

Не моцна ўдаючыся ў дэталі, скажам, пакуль, што ўсё, што дэманстравалася на стэндах MAN, увазе публікі падавалася з любоўю і нейкай унутранай упэўненасцю, маўляў, вы дакладна зразумееце і ацэніце наша задума. Новы 15-тонны гарадскі грузавік CitE мала было зрабіць электрычным – ён абсталяваны яшчэ і низкозольной кабінай (зручнасць для кіроўцы, які, развозячы грузы, да 30 раз у дзень пакідае крэсла і зноў вяртаецца ў яго). У гэты ж аўтамабіль, абсталяваны ўжо вонкавымі камерамі кругавога агляду і дысплеямі ў кабіне і выстаўлены для тэст-драйву, вытворца вярнуў люстэрка, справядліва расцаніўшы, што руліць па камерах многія яшчэ не прызвычаіліся… Пагадзіцеся, ёсць у гэтым нават не прафесійнай, а чыста чалавечай любові да машынам што-то прыцягальнае.

Думаючы пра гэта, я і ўспомніў размову, якая адбылася ў пачатку верасня тут у Беларусі, з чалавекам, які прадстаўляе еўрапейскі аўтамабілебудаўнічы бізнес MAN ў нашай краіне. Гэта – Віктар ДАВЫДЗЕНКА, дырэктар ТАА «Белтракэндбас», генеральнага імпарцёра MAN ў Рэспубліцы Беларусь.

Сустрэліся мы з ім падчас футбольнага Carrier’s Cup (праходзіў 8 і 9 верасня на стадыёне ФК «Мінск»), і з першых яго слоў можна было зразумець: яго самога, нібы магнітам, прыцягвае да ўсяго жалезнага. Падумаць толькі, ён нават для таго, каб стаць партнёрам мерапрыемстваў, якія праводзяцца пад эгідай «Кубка перавозчыкаў», амаль у адзіночку (і тут, праўда, не абышлося без Дзмітрыя Варанцова, ідэйнага натхняльніка ўсіх пачынанняў Carrier’s Cup) прыдумаў новае спаборніцтва для транспартнікаў – на картах. Мы – аб найпростых гоначных аўтамабілях без кузава, а вы пра што падумалі?..

РЕКОМЕНДУЕМ ЕЩЕ:  Італія прыступае да выканання рашэння Еўрапейскага Суду Справядлівасці аб правядзенні штотыднёвага адпачынку ў кабіне транспартнага сродку

Ёсць у яго назве што-то чалавечае...

Зрэшты, навошта пераказваць размова, дамо слова самому Віктару. Сустрэўшы яго на стадыёне, цяжка было ўтрымацца ад пытання, як ён там апынуўся, бо зусім не гульня з мячом яго захапляе. Бізнесмен згодна кіўнуў:

– Прапаноўваючы перавозчыкам аўтамабілі для працы, я і ў тым, што тычыцца спорту і здаровага ладу жыцця прыхільнік тых відаў адпачынку, якія звязаны з тэхнікай. І многія думаюць гэтак жа. Хоць і дарослыя ўжо мужчыны, але любоў да «машынак» перавозчыкі праносяць у сваім сэрцы праз усё жыццё. І наколькі я быў прыемна здзіўлены у гэтым годзе, калі на маю прапанову Дзмітрыю Воронцову, арганізатару гульняў Carrier’s Cup, «а давай у «Кубку перавозчыкаў» што-небудзь гэтакае з тэхнікай прыдумаем, ён адразу мяне падтрымаў і падзяліўся ідэяй, над якой і сам думаў: «Картынг!»

Я быў шчыра рады таму, што можна падтрымаць мерапрыемствы Carrier’s Cup і пры гэтым мець «сваю» тэму. «Кубак перавозчыкаў» ахоплівае ўсе новыя захапленні прафесіяналаў транспарту, а ў патэнцыйных партнёраў Carrier’s Cup з’яўляецца выбар: мы можам адначасова падтрымліваць нашых кліентаў і займацца тым, што блізка па духу. І можам, і будзем! Я наогул лічу, што Carrier’s Cup з нейкага моманту стаў брэндам, вядомым і любімым.

А тут? На футбол прыйшоў хутчэй як глядач. Ну і магчымасць пагутарыць з кліентамі ў нефармальнай абстаноўцы, вядома, добрая…

Дарэчы, а хто з тых, хто чытае гэтыя радкі удзельнічаў у першым у сваім родзе картынг-спаборніцтве для топ-менеджэраў транспартных і дылерскіх кампаній, які прайшоў у траўні? Напэўна, хто-то удзельнічаў і таму не дасць схлусіць: было цікава і… гучна! Не выключана, што многім запомнілася тое, што адбывалася таксама дзякуючы якая адбылася крыху раней, у красавіку, на тым жа картадроме «Баравая» прэзентацыі спецыяльнага выпуску і абмежаванай спецыяльнай серыі MAN lion’s Force 500. Менавіта тады многія ўпершыню ўбачылі MAN TGX 18.500 4х2 BLS – прыгажуна асаблівай, варонай, масці з рухавіком магутнасцю ў паўтысячы конскіх сіл (D2676LF51 Еўра-6). Абсталяваны цягач максімальнай кабінай – XXL, вышыня якой перавышае 2 метры. Кажучы пра яе, Віктар ўхвальна прыжмурыўся:

– Для міжнародных перавозак, магчыма, гэты факт і не з’яўляецца вырашальным (усе ж асноўныя продажу паказваюць аўтамабілі з кабінамі XLX), але бонус для кіроўцы вельмі добры. Але не толькі кабінай ён бярэ. У аўтамабілі – мноства інтэлектуальных дапаможных сістэм і інавацыйных тэхналогій. Яны забяспечваюць высокую камфортнасць язды, максімальную эфектыўнасць працы, а таксама павышаюць бяспеку грузаперавозкі.

РЕКОМЕНДУЕМ ЕЩЕ:  Россия закрыла границу для Украины

Пераходзячы ад пытанняў спартыўных да прафесійным, мы з Віктарам Давыдзенка на нейкі час нібы выпалі з навакольных нас футбольнага рызыкі, гулу трыбун, свісткоў і крыкаў балельшчыкаў. Суразмоўца ледзь падымае вочы ўгору, нібы лічыць у розуме:

– Беларускі рынак машыну ацаніў: у гэтым годзе (а з’явіліся «лайонфорсы» ў Беларусі ў пачатку сакавіка) такіх аўтамабіляў прададзена ўжо каля паўсотні. А бо гэта абмежаваная серыя аўтамабіляў.

Як у цэлым продажу аўтамабіляў MAN у Беларусі ідуць? Добра ідуць. І на тое ёсць некалькі прычын. Як мне здаецца, з гэтымі машынамі знакам абсалютна кожны наш перавозчык. Акрамя таго, ужо які год запар паміж Асацыяцыяй «БАМАП» і кампаніямі MAN Truck & Bus і ТАА «Белтракэндбас» падпісваюцца пагаднення аб супрацоўніцтве, і мы актыўна ўдзельнічаем у спецыяльных праграмах асацыяцыі. За гэты час было рэалізавана членам асацыяцыі парадку 200 адзінак тэхнікі MAN.

Аптымальныя падыходы да схемах фінансавання пакупкі тэхнікі MAN шукаем пастаянна. Тут і лізінг, і крэдыты, і акрэдытывы. Прапануем кліентам новыя сэрвісныя ўмовы (сэрвісныя кантракты), у тым ліку зноў-такі ў рамках супрацоўніцтва з асацыяцыяй. Заўсёды вялікую ўвагу ўдзяляем правядзенні з кіроўцамі-международниками семінараў па бяспечным і эканамічнаму ваджэнню MAN ProfiDrive. Гэта шматпланавая і вельмі цікавая праца.

Ёсць у яго назве што-то чалавечае...

Зразумела, у такім размове немагчыма было абыйсці бокам пытанні сэрвіснага абслугоўвання аўтамабіляў, і ў гэтым плане пазіцыі ў «Белтракэндбас», трывалыя, моцныя. Дырэктар кампаніі-дылера ўзяўся пералічваць:

– Зусім хутка, у кастрычніку мы адкрываем станцыю тэхабслугоўвання ў Гродна, і такім чынам не партнёрскія, а непасрэдна нашы СТО будуць працаваць ужо ў трох рэгіёнах – у Мінску, Гомелі і Гародні. У Брэсце мы таксама абслугоўвае аўтамабілі MAN – на базе ТАА «Прыма-Транс» (інтэрнэт-сайт гэтага перавозчыка пакуль знаходзіцца ў стадыі распрацоўкі, але яго галоўная старонка упэўнена паведамляе аб тым, што кампанія з’яўляецца сэрвісным партнёрам MAN – заўв. аўт.). І тым самым MAN сярод усіх брэндаў еўрапейскіх аўтамабіляў для міжнародных перавозак аказваецца ў лідэрах па наяўнасці паўнавартасных сэрвісных станцый. Гэта значыць станцый з дыягностыкай, падрыхтаваным персаналам, складам запчастак і ўсім-усім-усім, што неабходна для якаснага абслугоўвання магістральных цягачоў.

РЕКОМЕНДУЕМ ЕЩЕ:  Польскі Master Truck ўжо заўтра! (фота)

Сам па сабе гэты момант дапамагае ў выбудоўванні ўсё больш актыўнай палітыкі развіцця і прасоўвання нашай тэхнікі на беларускі рынак. Наяўнасць развітой сэрвіснай сеткі і продажу аўтамабіляў, – я выдатна гэта разумею, – рэчы, звязаныя паміж сабой. Нельга прадаваць аўтамабілі і не думаць аб тым, як і дзе яны будуць абслугоўвацца. Магчыма, таму што беларускія дылеры не заўсёды думалі аб гэтай баку працы, многія перавозчыкі і прывыклі абслугоўвацца ў той жа Польшчы. Зрэшты, такая сітуацыя, вядома, склалася не толькі па адной гэтай прычыне…

…Вось шкада, што тады, пры нашай сустрэчы, немагчыма яшчэ было падрабязна распытаць Віктара Давыдзенка аб навацыях, якія MAN падрыхтаваў для IAA Commercial Vehicles 2018. А іх нямала! Гэта і распрацаваная еўрапейскім вытворцам электронная тэхналогія, якая дазваляе двум і больш велікагрузам рухацца ў караване і за кошт накіравання ў «адзіным патоку» эканоміць да 10 % паліва і зніжаць шкодныя выкіды. Дарэчы, праект «MAN platoon» ужо некалькі месяцаў обкатывается на аўтамагістралі А9 паміж Мюнхенам і Нюрнбергам. Не сустракалі?

Не меншую цікавасць уяўляюць лічбавыя распрацоўкі «MAN DigitalServices», у аснову якіх пакладзена воблачнае платформа. У будучыні яны дазволяць заказчыкам MAN атрымліваць у рэжыме рэальнага часу і незалежна ад месцазнаходжання дадзеныя аб транспартных сродках і вынікі аналізу, атрыманыя на аснове гэтых дадзеных, і значыць, павысіць эфектыўнасць працы транспартных сродкаў…

Ды хіба ўсё пералічыш! Зрэшты, калі Вас цікавіць што-нешта канкрэтнае, можа, і варта патэлефанаваць у офіс ТАА «Белтракэндбас»? Там вам адкажуць на ўсе пытанні. Сто адсоткаў!

Источник: www.transportal.by

Отправить ответ

  Subscribe  
Сообщить о