Будаўніцтва транспартна-лагістычнага цэнтра каля пунктаў пропуску «Бераставіца» і «Каменны Лог»

//Будаўніцтва транспартна-лагістычнага цэнтра каля пунктаў пропуску «Бераставіца» і «Каменны Лог»

Будаўніцтва транспартна-лагістычнага цэнтра каля пунктаў пропуску «Бераставіца» і «Каменны Лог»

2018-08-30T12:00:09+00:00 Август 30, 2018|Новости|

«Развіццё транзітнага патэнцыялу — адзін з прыярытэтаў у развіцці рэгіёну ў цэлым. Гэтая праца складаецца ў тым ліку з рэканструкцыі дарог, напрыклад, актыўна, будуецца траса М6 Мінск-Гродна, стварэння памежнай інфраструктуры, будаўніцтва там транспартна-лагістычных цэнтраў», — адзначыў Андрэй Свірыдаў.

Ён падкрэсліў, што пастаўлена задача пабудаваць лагістычныя цэнтры на ўсіх буйных міжнародных пунктах пропуску на тэрыторыі вобласці. У канцы 2016 года буйны транспартна-лагістычнага цэнтра быў адкрыты ў непасрэднай блізкасці ад пункта пропуску «Брузгі» на беларуска-польскай мяжы. Ўзвяла яго кампанія «ВЛАТЕ Лагістык», якая ўваходзіць у групу кампаній ТАА «Бремино груп». Цяпер кампанія ўзводзіць транспартна-лагістычны цэнтр такога ж фармату побач з пунктам пропуску «Бераставіца», размешчаным на беларуска-польскай мяжы.

«З ліпеня тут пачаліся актыўныя будаўніча-мантажныя працы. Ўвесці транспартна-лагістычны комплекс у эксплуатацыю плануецца ў сярэдзіне 2019 года», — адзначыў Андрэй Свірыдаў. Аб’ём інвестыцый складзе каля $10 млн. У верасні бягучага года, як чакаецца, будуць скончаныя працы па стварэнні першай чаргі буйнога транспартна-лагістычнага цэнтра каля пункта пропуску «Каменны Лог» на беларуска-літоўскай мяжы. Рэалізуе праект РУП «Белмытнясэрвіс». Комплекс размесціцца на тэрыторыі ў 14 га, з’явяцца тут шырокія складскія памяшканні, адміністрацыйны корпус. Перспектыўным таксама выглядае працяг развіцця прыгранічнай інфраструктуры каля пункта пропуску «Брузгі». Для гэтага ёсць усе магчымасці. У тым ліку вузкая еўрапейская каляіна, аўтамабільныя дарогі. Патэнцыйным інвестарам могуць быць прадастаўлены ўчасткі на плошчы каля 200 га, непасрэдна якія прымыкаюць да мяжы.

«І мы бачым цікавасць да гэтага і з боку замежнікаў. У прыватнасці, гэта кампаніі з Кітая і Польшчы, зацікаўленыя ў будаўніцтве транспартна-лагістычных комплексаў», — распавёў Андрэй Свірыдаў. Ён падкрэсліў, што развіццё лагістычнага патэнцыялу, выгаднае становішча рэгіёну, стварэнне неабходнай інфраструктуры спрыяюць павелічэння транспартнага патоку і грузаабароту ў Гродзенскай вобласці. За апошнія некалькі гадоў штогод грузавы транзіт па тэрыторыі вобласці павялічваецца ў сярэднім на 30%.

РЕКОМЕНДУЕМ ЕЩЕ:  Квоты в Узбекистан уже нет

Источник: www.transportal.by

Отправить ответ

  Subscribe  
Сообщить о