Аб карысці CaseLaw-2017 для юрыстаў транспартных кампаній

//Аб карысці CaseLaw-2017 для юрыстаў транспартных кампаній

Аб карысці CaseLaw-2017 для юрыстаў транспартных кампаній

2018-05-07T09:35:39+00:00 Май 7, 2018|Новости|

У мэтах павышэння даступнасці дадзеных аб судовай практыцы для больш эфектыўнай працы юрыстаў і, адпаведна, паляпшэння ўмоў асяроддзя для вядзення бізнесу Адукацыйны цэнтр «Прафесійны інтарэс» 27 красавіка правёў першы ў Беларусі Форум судовай практыкі CaseLaw-2017

Форум судовай практыкі CaseLaw-2017 – гэта топ-20 судовых спрэчак за 2017 год, абагульненне асноўных тэндэнцый і кірункаў практыкі эканамічных судоў, рэкамендацыі па разгледжаных справах ад адвакатаў юрыстаў.

У форуме прынялі ўдзел прадстаўнікі вядучых юрыдычных кампаній і адвакацкіх бюро краіны: «ВМП Уласава, Міхель і Партнёры», «Сысуев, Бондар, Храпуцкий СБХ», REVERA, Sorainen, «Бюро 24», бюро Яўгена Маліноўскага, «Ягораў, Пугінскі, Афанасьеў і партнёры», «Сцепаноўскі, Папакуль і партнёры», «Арцингер і партнёры».

Аб карысці CaseLaw-2017 для юрыстаў транспартных кампаній

Аб карысці CaseLaw-2017 для юрыстаў транспартных кампаній

У рамках блока «Спрэчкі, якія ўзнікаюць з дагавораў перавозкі грузаў і транспартнай экспедыцыі» былі разгледжаны пытанні вызвалення перавозчыка ад адказнасці за пашкоджанне, страту, гібель грузу; адказнасці экспедытара за страту грузу; спагнанне страт пры перавозцы і транспартнай экспедыцыі; кампенсацыі шкоды пры міжнароднай перавозцы; крадзяжу грузу пры яго страхаванні і інш.

Аб карысці CaseLaw-2017 для юрыстаў транспартных кампаній

Аб карысці CaseLaw-2017 для юрыстаў транспартных кампаній

Чаму важна паспець пры жыцці патурбавацца аб нашчадках сваёй долі ў паспяховай кампаніі абмяркоўвалі ў блоку «Карпаратыўныя спрэчкі». Таксама ў рамках гэтага блока былі раскрыты нюансы спагнання раней часткі размеркаванай прыбытку былым удзельнікам ТАА; аспрэчвання памеру выплаты пры выхадзе ўдзельніка са складу таварыства, здзелкі з зацікаўленасцю, дасканалай папярэднімі акцыянерамі; пераводу правоў і абавязкаў пакупніка долі, рэалізаванай з публічных таргоў у банкруцтве. Разгледжаны спрэчкі аб адмове ад дамовы куплі-продажу долі, адмове ўносіць змены ў ўстаноўчыя дакументы пасля продажу долі трэцяй асобе і многае іншае.

Аб карысці CaseLaw-2017 для юрыстаў транспартных кампаній

Аб карысці CaseLaw-2017 для юрыстаў транспартных кампаній

Разам са спікерамі блока «Субсідыярная адказнасць» ўдзельнікі разабралі прэцэдэнты, калі субсідыярная адказнасць ўжывалася да фізічным асобам, якія складаліся ў ліку заснавальнікаў у пачатку дзейнасці арганізацыі, але афіцыйна выйшлі з іх ліку задоўга да банкруцтва; да асобам, адказным за прыняцце кіраўніцкіх рашэнняў у кампаніі, якія прызнаныя вінаватымі ў давядзенні да банкруцтва.

РЕКОМЕНДУЕМ ЕЩЕ:  Беларусь палепшыла паказчыкі ў сферы лагістыкі

Аб карысці CaseLaw-2017 для юрыстаў транспартных кампаній

Аб карысці CaseLaw-2017 для юрыстаў транспартных кампаній

Блок «Спрэчкі ў будаўніцтве і нерухомасці» пачаўся з абмеркавання пытанняў і памылак, якія прывялі да неспрыяльныя наступствы для бакоў па дагаворах арэнды. У другой частцы блока абмеркавалі судовую практыку па дагаворах будаўнічага падраду: спагнанне няўстойкі, прызнанне дамовы незаключаным, адмова ў прыняцці работ і інш.

Аб карысці CaseLaw-2017 для юрыстаў транспартных кампаній

Аб карысці CaseLaw-2017 для юрыстаў транспартных кампаній

Удзельнікі засталіся задаволеныя мерапрыемствам, адзначалі карыснасць і практычнасць дакладаў, фармат мерапрыемства, нефармальныя гутаркі, кампетэнтнасць спікераў.

Источник: www.transportal.by

Отправить ответ

  Subscribe  
Сообщить о